Wednesday, May 15, 2013

The Cone of Shame

Querido Federico, que no me gusta usar el cono. Me hace tropiezo con muebles. No es fácil de beber agua de mi plato cuando me pongo el cono. Papá me dice que ser un hombre, pero yo no soy un hombre, soy algo mejor. Soy un perrito lindo!

Te extraño, Federico, pero voy a ser valiente y llevar mi cono hasta Tia Nancy dice nada más.

Te amo,

pac
Te amo,
pachá

Dear Federico,  I do not like wearing the cone. It makes me bump into furniture. It is not easy to drink water from my bowl when I wear the cone. Papa tells me to be a man, but I am not a man; I am something better. I am a cute little dog! 
I miss you, Federico, but I will be brave and wear my cone until Tia Nancy says no more.
I love you,
Pasha

1 comment:

  1. lol
    sermon at church a couple weeks back was "Love me, Love my dog"

    ReplyDelete